Wybory 2020: List otwarty do wydawców Gazety Wyborczej


Date: Thursday, July 9, 2020
Subject: List otwarty do wydawców Gazety Wyborczej
Od: Adam Fularz 


List otwarty do wydawców Gazety Wyborczej

Szanowni Państwo,
Przestrzegam Państwa przed niedźwiedzimi przysługami jakie Państwo organizują w okresie przedwyborczym. Obawiam się że Państwa akcje, szczególnie ta "proszczepionkowa"- są przeciwskuteczne. 

Myślę że bez względu na poglądy polityczne i dwuwymiarowe, dwuosiowe dychotomie typu podział Nolana (autorytaryzm versus libertarianizm oraz konserwatyzm versus liberalizm), osoby zainteresowane mogą sobie same wyrobić pogląd na ten temat. 

Co ustaliłem w rozmowie z Państwa pracownikami? Ze wszelka dyskusja z Państwem na te tematy jest absolutnie pozbawiona sensu, bo Państwo - na krytyczne argumenty- odpowiadają irracjonalną ideologią typową dla osób - w mojej ocenie- intelektualnie zagubionych. 

Podałem Państwu sygnatury bodaj kilku wyroków w sprawach szczepionkowych, przywołałem i przetłumaczyłem dla Państwa fragmenty tenorów tych wyroków, na co usłyszałem odpowiedź Państwa ideologa, bo przecież nie dziennikarza. Podniosłem fakt błędu w 6 publikacjach naukowych dowodzących rzekomego wirusa, których autorzy błędnie uznali fragmenty pęcherzyków komórek za wirusy. Całość mojego wywodu zawierała liczne odniesienia do spraw sądowych. Pan Imielski zareagował na to w sposób ideologiczny: otóż on nigdy nie przyzna racji ruchom antyszczepionkowym. 

Mam wrażenie że Państwa wsparcie udzielone komukolwiek w tych wyborach może mieć efekt odwrotny. Jakość Państwa tytułu, choć ja sam chciałbym by było inaczej- jest jaka jest. Prosze uprzejmie mieć to na uwadze. Przykro mi jeśli mój komentarz czy też punkt widzenia odbiorą Państwo jako złośliwy czy też nieuprzejmy. Nie to miałem na myśli. 

z szacunkiem
Adam Fularz
wydawca




 





--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty