Wspomnienie dnia 14.6.2021

1. Skatepark.  Zareagowałem na zdarzenia do jakich doszło w taki sposób że rozmówiłem się z dzieckiem któremu zginął jakiś element hulajnogi wyczynowej po czym zrezygnował on z tego sportu nie mogąc na naszym skateparku koło biura redakcji- upilnować drogiej hulajnogi wyczynowej. To jest tak jak ktoś ma kółko za 419 złotych sztuka i mówi innym dzieciom że ich cała hulajnoga jest mniej warta w pln niż jedno kółko jego hulajnogi.  
Później pytałem się innych skejterów czy przyjaźń i towarzystwo tego akurat już byłego skejtera wyceniają w złotówkach na te 250 złotych ile kosztowała jakaś jego drobna część jego cennej hulajnogi jaka mu zginęła.  Pytałem ich aby sobie to obliczyli i pozliczali czy ten ich już były kolega i jego rady czy towarzystwo nie było dla nich w złotówkach finansowo więcej wart niż ta rzecz jaka mu zginęła z hulajnogi.  Tłumaczenia moje polegały na wyjaśnieniu im że jest ich tam przecież ledwie kilku a jeden z ich nielicznej paczki odszedł bo mu obrzydzili zajawkę.

Na razie ostatnio to ja musiałem przynieść nowe (moje stare) kółko jakiemuś dziecku któremu ktoś odkręcił jakieś warte trzy cyfry małe kółeczko. W najgorszej sytuacji są bardzo małe dzieci które nawet dobrze nie umieją mówić a co dopiero kłócić się o swoją hulajnogę. Ze dwa miesiące temu musiałem prostować kierownicę hulajnogi kilkuletniemu dziecku które najpierw duszono a później pogięto mu kierownicę. O dziwo- wyprostowałem i klient nadal na tym jeździ. Tam zwykle nie ma kogoś kto by się odważył przeciwstawić wyższym od obecnych dorosłych 12-latkom etc. Sam się trochę ich czasami boję. 

2. Praca. Wygrzebałem z archiwum internetowego kilka starych grafik i treści-użyłem ich ponownie. Od jakiegoś czasu moje porządki dotyczą spraw internetowych. Przekonuję się do szybkiego ponownego użycia starych grafik czy treści. Działam żwawo i szybko.  
3. W hokeja grałem bez większych akcji.  Kilkanaście razy byłem przy piłce i to wszystko.  Jutro potrenuję.

Adam Fularz






--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty