Dzień 6 czerwca 2021. Wspomnienie.

1. Sprytnie pokazano mi kto tu rządzi na skateparku koło mnie. Młodzi ludzie sami założyli mi konto w social media i umieścili tam moje triki trochę mnie trolując a trochę łapiąc najlepiej jak mogą te ich triki w czyimś niewydarzonym wykonaniu. 

Jakieś inne klipy wideo tam były z jeszcze większą pompą z moich trików ale już je zdjęto na moje pytanie.  

I tak oto samemu zdobyłem większą popularność jeżdżąc na hulajnodze wyczynowej po skateparku koło biura redakcji niż jako wydawca. Nieudolne triki były tym co ode mnie przebiło się do świata mediów post-pandemicznych. 

Już jakby nie ma profesjonalnych mass mediów. Są masz-media. Media które są prosumenckie- zarówno ty tworzysz media jak i ty jesteś ich -nie zawsze dobrowolnie- bohaterem. Media które są wokół ciebie. 

To media w których dziesięcolatek ciebie nagrywa z ukrycia na skateparku a twoje odpowiedzi na czyjeś pytania mogą być stosowane w mediach społecznościowych bez ostrzeżenia. I tyle. Obowiązuje prawo miasta.  

C.d.n. 
Adam Fularz




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty