SPACER PO ZAKOPANEM – MIEŚCIE SZTUKI NOWOCZESNEJ

13 lutego 2016 (sobota), godz. 12:00

Start spod Galerii Władysława Hasiora

(filii Muzeum Tatrzańskiego)

Zakopane, ul. Jagiellońska 18b

 

Serdecznie zapraszamy w sobotę (13 lutego) o godzinie 12:00 na oprowadzanie po Zakopanem jako mieście sztuki nowoczesnej. Spacer poprowadzi historyczka sztuki Anna Batko. 

W ramach zeszłorocznego programu "Otoczenie. Wokół Władysława Hasiora" (finansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Województwa Małopolskiego) została przeprowadzona inwentaryzacja zakopiańskiej sztuki w przestrzeniach publicznych. Mapa Zakopanego obfituje w realizacje, które znajdują się w ogólnie dostępnych miejscach, ale nie są szeroko znane publiczności. Zachęcamy do wzięcia udziału w wycieczce, która pokaże nasze miasto z innej strony, odkryje to, co zakryte reklamą i zachęci do uważnego przyglądania się najbliższemu otoczeniu. Sztuka jest wokół nas!

Serdecznie zapraszamy

Udział bezpłatny

 

Komentarze


  1. W JAKI SPOSÓB ZOSTALEM MOJA POZYCZA XMAS.

    Nazywam sie Roberts Antony z Baltimore, MD. Obecnie jestem zonaty, mam troje dzieci. Chce powiedziec o dobrych uczynkach, które zrobily mi Jermaine Loans, przywrócili mi szczescie, udzielajac mi pozyczki, musialem refinansowac i zaplacic rachunki za leki mojego syna i kredyt swiateczny. Wczesniej próbowalem szukac pozyczek od róznych firm pozyczkowych zarówno prywatnych, jak i korporacyjnych, ale nigdy z sukcesem, a wiekszosc banków odmówila mojego kredytu. W ten wierny dzien, przegladajac Internet robiac badania natknelam sie na zeznania jednej z pania Karen o tym, jak dostala pozyczke od Jermaine Loans. Postanowilem skontaktowac sie z ta sama firma i jak Bóg to zrobil, z powodzeniem uzyskalem pozyczke w wysokosci 145 000,00 dolarów. . Dokonalem wlasciwego wyboru, kontaktujac sie z nimi. Moja rada dla tych, którzy szukaja uzasadnionego miejsca, aby zabezpieczyc pozyczke swiateczna i szybko skontaktowac sie z Jermaine Loans poprzez e-mail: jermaineloans711@gmail.com oni nie wiedza, ze mówie o tym, co mi zrobili.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty