Wspomnienia dnia 18 stycznia 2023

1. Po pracy poszedłem do planetarium.  Koledzy się ze mnie śmieją za pozywanie do sądów powszechnych różnych muzeów- ale one często przekraczają granice smaku. Prezentowane dokumenty nie wiadomo skąd pochodzą i człowiek ogląda je ze zdumieniem nie wiedząc czy ów pergamin wypisany przez księcia Pana na Polskim Freysztadzie nie jest aby kopią albo fałszerstwem. Dziwne dokumenty budzą zaniepokojenie bo nie wiem skąd pochodzą i czemu wybrano akurat te dokumenty. Pozywam muzeum do sądu nie mając pewności.

W planetarium zaś wywieszono informację że meteoryt jest z Marsa.  Litości.  Nie pisało że "prawdopodobnie" albo że "chyba". Po prostu jest z Marsa koniec kropka. Ja to planetarium pozwałem do sądu bo przegięcie było z historią ich patrona który jest oskarżany że w ramach walki o stołki pozbył się szefa płaskoziemcy i samemu zajął jego stanowisko. W owym planetarium zaś pisze jedynie że nie mógł się przebić ze swoimi argumentami. Jego byłego szefa dwa razy ekshumowano i niedawno miał swój trzeci z rzędu własny pogrzeb. Dość osobliwe jak na astronoma plaskoziemcę.

2. Masowałem i nacierałem olejkami z muskaryną nogi moich rodziców. Po wirusie ojca mocno rozłożyło. Chorował mocniej odkąd wrócił z Chin. W ogóle ja sam miałem styczność przez inne osoby z kimś kto stale jeździł do Wuhan w Chinach i też był chory na jakiś wirus w lutym 2020.

3. Dziś z 15 razy wywaliłem się na rolkach.  Jazda tyłem na dwóch kółkach nie wychodziła mi ale miałem pełną zbroję na całe ciało więc żyję mimo wielkich gleb. 

4. Myślę żeby zorganizować wystawę o decepcji naukowej.  O tym że czasami naukowcy nas celowo i z zamiarem -oszukują.  Że tworzą fałszywy obraz świata zupełnie celowo. Czasem cele są militarne a czasem-wyznaniowe.  Jest taka religia zwana thèléme chyba- ona uczy aby pospólstwo nic nie wiedziało. 

Opr. Adam Fularz 2023


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty