Obserwacja- mimo że jestem ekonomistą, ludzie znają mnie najbardziej ze skateparku

Chciałem podziękować Fundacji Stocznia za możl. zabrania głosu w ich konsultacjach ponieważ mam wrażenie że pierwszy raz od bardzo dawna ktoś chciał wysłuchać mojej opinii jako ekonomisty i po raz pierwszy miałem wrażenie że warto jest się uczyć ekonomii. Wypowiedziałem się np. na temat rynku energii elektrycznej i innych rynków sieciowych.

Paradoksalnie najwięcej wyświetleń w mediach mam jako skejter jeżdżący na hulajnodze i ludzie mnie rozpoznają na ulicach miasta czy na innych skateparkach jako skejtera popularnego w mediach społecznościowych. Cieszę się że mogłem też błysnąć czymś innym niż umiejętności manualne. Dotychczas w mediach głównie występowałem ponieważ "wyginam śmiało ciało" na hulajnodze i każdy mój trik miał po kilka tysięcy wyświetleń... Dotychczas jednakże media głównie skupiały się na moich trikach z użyciem siły fizycznej i jestem zdziwiony i zaskoczony tym że w ogóle miała miejsce jakaś zmiana i że ktoś umożliwił mi w ogóle zabranie głosu. Dziękuję.
--
Adam Fularz
Instytut Ekonomiczny www.i-e.pl
Dol. Zielona 24a, Zielona Góra

Komentarze

Popularne posty