Wspomnienia z dnia 19 sierpnia 2021

1. Jedno dziecko innemu dziecku wykręciło z hulajnogi kierownicę za 1000 złotych (tytanową) i moi znajomi w wieku 30plus o tym dzisiaj gadali na domówce mimo że nie jeżdżą na skejcie. Niby ludzie sobie wiele rzeczy zabierają ale hulaje to jakiś temat szczególny bo to jest drogie czasem aż nie do wiary, zabrać to łatwo i zwykle kumpel obrabia kumpla z części do hulajnogi.  

Ten co zabrał tą kierę to był szczery i od razu mi powiedział na skejcie że źle zrobił gdy go zapytałem. Oddał kierę właścicielowi bo rzekomo pranka chciał zrobić i mnie się pytał co mu grozi mimo że oddał. Jak jeździłem wczoraj to się go wprost zapytałem co się stało bo słyszałem że przypał zrobili na wycieczce na skatepark gdzie jeszcze mnie chcieli zabrać bym ich opiekunem był. Dzwonili chyba z 5 razy bym z nimi pojechał jakby czując że sami się nie ogarną jadąc do innego województwa. 

Dobrze że wybrałem rejs statkiem z moimi rówieśnikami zamiast walczyć z wybrykami nastolatków którzy szukali kogoś aby ich ogarnął bo sami nie umieją się zachować tak że potrafią dostać bana, zakaz wstępu na skatepark. Mają rodziców przynajmniej niektórzy z nich- zwykle się ci rodzice nimi zajmują na dalekich skejtwycieczkach ale ta nie była zbyt daleka. Dzisiaj też chcieli bym z nimi jechał na skatepark w mieście obok.  Wybrałem pracę. 

Ciąg dalszy nastąpi. 
Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty